Miro - 31 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 31 Januari 2011 kl. 21:55 i Ridpass - Miro

Dressyrträning i Hedenslund för Pernilla. Som jag nämnde i mobilbloggningen var han seg, när var han det sist? Hmh .. Visst kan han vara lite seg när jag rider själv, men inte på det här sättet! Red kätt i stort sätt hela passet, för när jag satte mig ner tappade han allt. Vi red mycket böjning, två bågar på ena långsidan och bogen in på den andra. Något positivt var att jag inte behövde tvinga honom ut på spåret på kortsidan mot läktaren för att han tyckte den var läskig, och det kan jag vara värt lite. Men jag föredrar nog att han är lite taggad och på snarare än som han var idag. Antagligen hade han en dålig dag. ;) Men på slutet blev han fin, när han började lyfta på alla bakben och när han faktiskt gick framåt lite mer av sig själv.

Han är väldigt lugn och snäll att köra och även att ha med sig, dock skulle han behöva ha en avfuktare i transporten på vägen hem. ;p


Världens finaste Miro .. ♥


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback