Miro - 21 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 21 Januari 2011 kl. 21:34 i Ridpass - Miro

Provade rida honom på det raka bettet idag igen, han fungerar riktigt bra på det bara han kommer i arbete. När han får in det i munnen tycker han det är jättekonstigt. Han ville inte alls ta högerskänkeln först idag, men efter en en stund tog han den. Red först bara fram på mittvolten i alla gångarter, red även lite bogen in på långsidan. Red sedan på en 8volt på ena volten, 10m åt varje håll alltså. Efter en stund la jag in halter, för att få honom lydig och dessutom för att både han och jag ska bli kvicka. Det blev riktigt bra, han blev rak och jämt uppställd med benen i bra position. Galopperad lite till, på små små volyer i båda varven. De i höger blev riktigt små, jag blev alldeles yr! De i vänster blev inte fullt lika små, måste jobba så mycket med yttersidan då och vill inte bara ta in honom jättemycket och sedan är inte yttersidan med! Jag är nöjd med honom. :)

Lite bilder fotade med Johannas mobil.


Idag var jag seriös och lindade .. :)




Väldigt söta bilder, haha. Och det är verkligen jättesött när lindorna går sådär sött frampå, eller hur? :D Anledningen är att paddarna är lite långa, men de ska fixas till.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback