Miro - 2 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 02 Januari 2011 kl. 20:03 i Ridpass - Miro

Vilodag. Det blev ju som sagt fotografering istället, Klara håller i hästen och Jennie fotar. Han fick ha dressyrtränset och det silvriga swarovskipannbandet.





















Min snygga lilla grabb! Bilderna blev ganska bra, med tanke på vädret tycker jag i alla fall. Har försökt rätställa alla snea bilder, vet dock inte hur jag lyckades, men men. Och alla bilder är inte så överdrivet redigerade, utan ganska neutrala. :)


Kommentarer
Kommentar av: Martina

Jag har en fråga hehe :P Hur får du bilderna på bloggen att bli så stora!? :) Jag vill få mina större men vet inte hur jag ska göra! Måste man ändra något i stilmallen eller ändra bilderna till en speciell storlek innan de publiceras...ja, hur gör man helt enkelt? :)

2011-01-02 @ 22:09:22
Blogg: http://epril.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback