Miro - 17 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 17 Januari 2011 kl. 21:17 i Ridpass - Miro

Dressyrträning i Hedenslund för Pernilla. Det var lite halt att vara ute med transport, men det fungerade. Miro var superduktig, han var verkligen kanonfin på slutet! Dock blev det lite svårt för mig, speciellt i högervarvet. Behöver inte sitta och passa honom hela tiden, vilket jag dock gjör ändå .. Men det är en vanesak, antar jag. Vi red runt på fyrkanten och red lite 10m volter i galopp, även bogen in men det vart inte så bra .. :p Travade av på långa tyglar. Lita kortfattat om vad vi gjorde bara .. Väldigt nöjd är jag med honom, kanske klipper ihop en liten film senare i veckan? :)


Trött hest. ♥


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Finingen :D

2011-01-17 @ 21:37:31
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback