Miro - 10 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 10 Januari 2011 kl. 13:53 i Ridpass - Miro

Vi red lite dressyr i ridhuset, provade att rida honom på Evitas raka bett. Han tyckte det var jättekonstigt till en början, men efter en stund vande han sig vid det. Han kändes fin, men segeade ur totalt i traven när jag jobbade ihop honom. Jättefin var han i galoppen, tränade mycket samling och det gick bra. Tog verkligen tag i bettet och arbetade, extra pus ska jag ge till honom i vänstergaloppen som blivit riktigt bra! Han är verkligen mycket jämnare nu jämfört med för några månader sedan. Jag är verkligen nöjd med honom. :)


1 oktober 2010


Kommentarer
Kommentar av: Emma

Vad gullig, hihi älskar delen av galoppmomentet han är i - ser ut som om han hoppar jämfota på stället ;D

Iallafall, får jag fråga en sak? Hur lång är du & Hur hög är Miro? :)

Kram

2011-01-10 @ 20:13:54
Blogg: http://emaapemma.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback