Min önskelista

Publicerat av Jennie Börs den 08 Januari 2011 kl. 23:40 i Allt & inget

Det här är lite saker jag vill ha just för tillfället, så nu vet jag vad jag kan skriva upp på önskelistan till jag fyller år! Det mesta behöver jag faktiskt ..


*Ny kavaj (Den jag har har verkligen noll passform och det ser mer ut som jag har en potatissäck på mig ..)
*Vita Roeckl Vesta (Nog för att de är dyra, men de är så sköna .. ♥)
*Plastrong (Det är snyggare än att bara he en liten krage ..)
*Hårnät med någon dekor (Ser mer stilrent ut än att bara sätta upp håret vanligt)
*Nya vita ridbyxor (De jag har duger, men men)


*Stövelstrumpor i roliga färger, tex rosa, grön, röd, ljusblå osv osv (Men typ svart, brun och marinblått är tråkigt!)
*Vit/rosa tröja från Jacson (Tyckte den var riktigt snygg, kan ha den mellan klasserna på tävlingar tex för den matchar min blivande tävlingsoutfit ju!)
*Nya ridbyxor (Behöver jag verkligen, och nu ska jag ha enfärgade ..)
*Svarta Roeckl Vesta (Mina som jag har nu är väldigt slitna och använda ..)


*Orange allroundschabrak (Det där från Lamicell gillar jag starkt, men BR är också snyggt ..)
*Marinblått/rött Eskadron schabrak (Sedan matschar man det med varannan röd och varannan marinblå linda!)
*Brunt schabrak med guld paspoal från Exklusiv Horse Wear (Kan dock inte bestämma mig för vilkan modell jag ska ha .. ?)
*Mias paddar, fram och bak (Kan alltid vara bra att ha två uppsättningar? :p)
*Vita Eskadronboots (Jennie gillar! :D)
*Rosa Catagoboots (Kommer blir super till tävlingsoutfiten!)
*Dressyrskydd från Globus, fram och bak (Jag är ju oftast ganska lat och orkar inte linda (även om det ser mycket snyggare ut) och jag tycker inte det är så snyggt med hopskydden i dressyren)
*Svart ledad stigbygel (Sen behöver det ju inte vara äkta från Sprenger som bilden visar!)


*Sony Ericsson Xperia X8 Rosa (Min mobil går sönder mer och mer för varje dag känns det som :'(, och nu har jag fått för mig att jag vill ha en såndär. Jag gillar inte touch, men ändå. :p)
*Ett objektiv man kan få bra bilder med i ridhuset (Tog en bild på ett objektiv bara, haha)


Kommentarer
Kommentar av: LINNEA / RIDBOKEN

Rosa till en valack? Äh, som att ha blått på ett sto ;o) Man ska ju använda sånt man själv gillar och tycker är fint, då är de skit samma vad andra tycker :o)

2011-01-09 @ 10:45:04
Blogg: http://ridboken.aenn.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback