Limegrön/brun outfit

Publicerat av Jennie Börs den 22 Januari 2011 kl. 15:58 i Outfit


Skydd: Veredus Olympic
Boots: Proffesional’s Choice
Pannband: Swarovski
Stigbyglar: Mountain Horse
Schabrak: Lamicell

Här tycker jag att jag hittat en lagom balans mellan färger. Schabraket (är redigerat, hittade det på en blogg men bilden var inte så tydlig så då redigerade jag fram resultatet) tex skulle kunnat varit helt limegrönt med en brun kant (som Scapa tex), men med den där kombinationen kan man istället ta dit den limegröna färgen på andra detaljer.

En outfit jag skulle kunna tänka mig, pricken över iet, det hade varit att stigbyglarna fanns med bruna detaljer och att bootsen hade en brun kant istället för svart. Pannbandet köper man givetvis med brunt läder.


Kommentarer
Kommentar av: Sandra

Snyggt!!

2011-01-22 @ 17:17:40
Blogg: http://www.NikeIvan.bilddagboken.se
Kommentar av: Anonym

skitsnyggt faktiskt :D

2011-01-22 @ 18:27:13
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback