Kanske kanske

Publicerat av Jennie Börs den 10 Januari 2011 kl. 17:21 i Outfit

Alltså, att försöka få ihop något bra med saker från Hööks är inte det lättaste. Tycker de borde tänka efter vad de har för färger på alla gerjor, för de finns ju tex röda schabrak men de har bara vinröda lindor och skydd, och har de vinröda schabrak? Nej .. Det är alltid mycket lättare om man köper tex schabrak och lindor i samma affär, för då ser man om det passar ihop med varandra eller inte. :)




Dresyroutfit från Hööks som kanske passar ihop? Lindorna är mörkare än schabraket, men i verkligheten kan de lika gärna ha samma färg, det vet man aldrig. Men att det är en ytterst liten nyansskillnad tänker man inte alltid på heller. :)


Hoppoutfit som kanske passar ihop? Det här borde gå, har är det en ännu mindre nyansskilland! Det är inte lätt det där med att matcha inte .. :p Och förresten, har ni sett att den nya webbkatalogen kommit upp? Det borde betyda att min kommer hem i lådan inom kort!!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback