Jag har tråkigt ..

Publicerat av Jennie Börs den 13 Januari 2011 kl. 21:15 i Allt & inget

Har du ridit/suttit på en häst på?

A - Amazing Grace
B - Blacky, Berta
C - Czwartek, Classico, Chiron, Casper
D - Dabbi Pri, Dahlina
E - Evita
F - Figaro
G - Grey, Goliat, Gerda
H - Helios, Harley, Hot Navajo
I - Isidor
J -
K -
L - Leslie, Little Dusty Wind
M - Mary, Miro, Mazcot, Monty, Mustasch, Mira, Mr. X
N -
O - Oscar
P - Peppe
Q -
R - Robbedoes, Rozitha, Rex
S - Samritha, Surprice, Shanti, Smedens Baccarat
T -
U - Usha, Unexpekted Suprise
V -
W -
X -
Y -
Z - Zanzibar, Zabina
Å -
Ä -
Ö -

De är i alla fall de jag kommer på ..


Bild på mig och Blacky för typ 1,5 år sedan, vi älskar upplösningen. :)


Kommentarer
Kommentar av: Tess

Var står du med dina hästar :)?

2011-01-14 @ 17:52:30
Blogg: http://ponnynmarks.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback