Hööks, färgblind..?

Publicerat av Jennie Börs den 27 Januari 2011 kl. 15:54 i Utrustning

Det här är något jag klurat på ett tag faktiskt, haha. Men man kan ju nästan börja fundera över hur Hööks egentligen tänker ibland! Och hur är det nu med färgseendet?


Skulle jag valt färger på Showmaster Fun's ponnyschabark skulle de heta blått och rosa, det förklara väl ändå bättre vilken färg de är? För det är ju mestadels blått eller rosa. Men men ..

Är inte de med rosa lika mycket färgade som de ljusblå? Det tycker jag i alla fall! (Kan bara meddela at jag har ett par rosa sånna här tyglar, de är superdupersköna att rida med.)


Jag tycker inte direkt att de här skydden är lila, faktiskt. På bilderna ser det dessutom inte ens ut som de är i samma färg. Lägg även märke till att man kan skymta någon slags färförändring på det bakskyddet man ser rakt framifrån, det ser ut som man skymtar en liten skymt av smuts faktiskt!


På de här bootsen har den någ tänkt till lite mer, de heter nämligen något så fint som syren. Kanske ett mer passande namn på skydden också? :)

Någon mer som lagt märke till detta? Det kanske finns fler "fel" om man tittar, men det har inte jag gjort. Föresten kanske det syns vad jag tittar på för typ av prudukter, haha!


Kommentarer
Kommentar av: Lina S

det var lite märkligt med tyglarna och schabraken, men skydden är, om man jämför med de rosa, lila tycker jag

2011-01-27 @ 17:34:46
Blogg: http://sallberglina.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback