Fotografering och städning

Publicerat av Jennie Börs den 02 Januari 2011 kl. 18:21 i Vardag

Miro vart lite små arg på mig när jag tog honom från det just komna lunchhöet, men det är ju förstårligt! Han var ganska snäll, såg för det mesta glad ut men att stå rättupställd var lite småtråkigt! Men han är otroligt snygg i alla fall. ♥ Ut med honom i hagen igen och då blev han glad! Klara ville äta så då fick hon göra det, så höll jag henne sällskap. Vi tog sedan Gerda, Evita stod och gnäggade efter henne när vi fotograferade, så sött! Hon stod hyffsat still och såg glad ut, men att titta på fotografen är inte alltid det lättaste .. Ännu svårare var det att titta rakt fram! Vi avslutade med Evita, hon kunde i alla fall se glad ut. ;) Men att stå still var tråkigt och onödigt.

När vi var färdiga mockade jag båda boxarna och sedan tog jag tag i garderoberna. Det blev riktigt bra! Nu kan jag köpa ännufler grejor. :D


Före <-- --> Efter

De där ryktlådorna ska bort så småning om, då får man ännu mera plats! Sen ligger det täcken ovanpå båda garderoberna. Nu ska jag fortsätta redigera bilder!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback