Förvånad Jennie? Jotack!

Publicerat av Jennie Börs den 27 Januari 2011 kl. 21:48 i Allt & inget


Jotack, jag blev faktiskt lite smått förvånad när jag gick in på Topriders (hästskvallerblogg) och såg dethär! Men lite småskoj är det ju. Infon där uppe stämemr ju inte riktigt, men det är nog svårt att få ett helhetsintryck om hur allt hänger ihop när man inte läser bloggen dagligen. Vi har ju bara en häst, Miro och Evita har vi på foder. Tävlantet har vi ju inte riktigt kommit igång med pga vissa orsaker, men snart så. ;) Såg i efterhand att en del försvunnit, bedömningen. Fick 3/5 stjärnor, det borde ju vara medel.


Kommentarer
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

Hihi, okej du hade sett det ^^

2011-01-28 @ 07:31:18
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback