För dig ska jag göra det tusen gånger om

Publicerat av Jennie Börs den 30 Januari 2011 kl. 22:03 i Allt & inget

(Kom inte på någon rubrik och lyssnade på låten .. :D) Senare delen av dagen har kanske inte varit den bästa, till råga på allt lyckades jag ryka ihop ordentligt med ps nyss som låste skig när jag precis var färdig, men inget var sparat! Men efter en liten konflikt löste det sig. Nu börjar sängen locka känner jag, skola imorgon. Träning i Hedenslund på kvällen, taggad! Dock har jag ridit Miro i ridhuset en gång den här veckan .. :p

Nu är bilderna från igår redigerade, vill ni se några fler?



Miro tycker Evita är supersöt och Evita tycker Miro är supersnygg (till och från .. :p), dock är hon inte alltid så snäll eftersom hon biter honom i näsan .. (x

Dag 30 får ni läsa om i morgon, nu måste jag sova!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback