Felicia ♥

Publicerat av Jennie Börs den 11 Januari 2011 kl. 21:02 i Allt & inget

42 frågor om en bästavän

1. Vad heter hon? Felicia Höglund
2. Hur gammal är hon ? 15år om 9dagar!
3. När träffades ni sist? Höstlovet = föör länge sedan!
4. Vad har hon för hårfärg? Svart
5. Brukar hon färga håret? Tror inte det? :)
6. Har hon något smeknamn? Flisan :D
7.Vad har hon för parfym? Ingen aning .. ;p
8. Är hon galen? Ibland är hon helgalen!
9. Vad är erat första minne? De allra fösra är ju alla helsjuka och underbara konversationer över MSN, men det först IRL var när jag åkte till henne. :)
10. Har ni många minnen ihop? Jodå, fler ska det bli!
11. Vart bor hon? Ljungsbro (typ världens ände ..)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Njaa, men utomläns (y)
13. Är du avundsjuk på hon? Jag vet inte faktiskt, kanske lite? :)
14. Vad heter hennes syskon? Sanna ^^
15. När träffades ni första gången? 8 augusti 2010 ♥
16. Hur träffades ni? Över bdb
17. Vad går hon i för sporter? Ridning!
18. Vad brukar hon göra på helgerna? Stallet, fota och datan (y)
19. Vad gör hon efter skolan? Stallet, vad annars?
21. Har ni pussats? Njaa xD
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? På skoj, hihi!
23. Har hon fräknar? Tror inte det? :p
24. Har ni kollat på film någon gång? Torkel i Knipa! :D♥
25. Har ni bråkat någon gång? Inte precis :)
26. Har ni sovit i samma säng? Ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Jodå!
28. Har du sett hon gråta? Av skratt i så fall ^^
29. Vad gjorde du då? -
30. Har du sett hon vara riktigt arg? Naej
31. Har hon sett dig gråta? Av skratt i så fall x)
32. Vad ska ni göra i sommar? Ha massvis med skooooj :D
33. Har hon svikit dig någon gång? NEVER!!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Jodå :D
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle nog drukna i mina egna tårar!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? I hope so ♥
37. Älskar du henne? Ofc, my bbf (y)
38. Vad är det bästa med henne? ALLT! Finns det något dåligt? ♥
39. vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget, perfect as she is ♥
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Ja :) 
41. tror du att hon ljugit för dig ? Nej
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig ? Jag kopierade av henne (y)


I miss you! ♥


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

You are the best, you are the best, and why am I crying? xD hahaha förålt var tvungen att låna den lite av Justin (a) Fast jag gillar han ju inte längre, hmmm.



Men jag älskar dej även fast du inte gillar min musiksmak och jag är så rolig ibland (y)♥

2011-01-11 @ 21:27:58
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback