Evita - 30 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 30 Januari 2011 kl. 21:16 i Ridpass - Evita

Red markarbete och det gick bra, dock har jag varit väldigt stressad hela dagen och när jag red var jag extra stressad så det gick ut lite över ridningen. Vi travade bommar och skuttade över block, gick riktigt bra med skutten, för det var då jag kunde koncentrera mig typ. Tränade bara på att vara följsam, mjuka armar och även på att ge lite eftergift. Hon är så klok och snäll, hon gör det hon ska. Några språng innan den upphöjda bommen så taxerar hon och jag följer med, perfekt!


Fina prinsessan .. ♥


Kommentarer
Kommentar av: Mystiske Hen

Gud va liten du är! :') du är så söt! :'D

2013-12-08 @ 23:38:55
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback