Evita - 29 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 29 Januari 2011 kl. 17:04 i Ridpass - Evita

Dressyrträning för Pernilla. Det gick jättebra, men Evita var skapligt trött. Vi red skänkelvikning i skritten som uppvärmning och sedan lite bogen in tänk i traven, fy helvete sa Evita om det. Red sedan lite skänkelvikningar i trav. Hon var verkligen jättefin, och trött. Fick lägga in lite extra skrittstunder då och då. I vänstergaloppen galopperade vi bara tills det att hon släppte efter för hon var så trött och tyckte det var jobbigt, höger vart bättre för där orkade hon mer. Men jag är verkligen jättenöjd med lilla tjejen. :)


Mamma filmade, så kanske kan klippa ut lite bilder .. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback