Evita - 21 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 21 Januari 2011 kl. 21:46 i Ridpass - Evita

Egentligen skulle hon få vila idag, för Johanna har ju skötardag och sådär. Men jag lyckades övertala henne att hon skulle rida lite barbacka .. :p Hon stod och fösökte hoppa upp på henne i ridhuset, dock utan framsteg. Jag ville bara testa om jag kom upp och det gjorde jag. Skrittade och travade lite på henne också, mycket vackert mycket vackert. Miros rygg och Evitas steg, de vore en bra kombination för barbackaridning. :) Sedan hoppade Johanna upp (slutade med pallen) och red i kanske 10 minuter.

Bilder tagna med Johannas mobil.






Om hästen inte vill se glad ut ..


Johanna och Evita. :)

FILM - Eftersom Blogg Esse inte har några planer på att lägga in en videoruta .. Inte så seriöst, men så kan det vara. :p


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback