Evita - 2 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 02 Januari 2011 kl. 20:23 i Ridpass - Evita

Vilodag. Hon blev fotad även hon, såklart! Äntligen har jag en ponny som kan ha tränset jag vann med Zanzibar på KM, visserligen kan Zanzibar ha det men honom rider jag ju inte längre .. Dock har hon inte en svart sadel, men hon borde väl kunna ha Miros dressyrsadel? Not ..

























Som ni ser hade det börja skymma lite, exriörbilderna blev sådär men poträttbilderna blev bättre. De här är inte helles speciellt mycket redigerade. :)


Kommentarer
Kommentar av: Linn Forsström - satsande ponnyryttare

Hittade precis din blogg. Jag föder själv upp New Forestponnyer och kommer följa din blogg :)

Du har riktigt fina ponnyer! :)

2011-01-03 @ 12:18:08
Blogg: http://linnforsstrom.blogg.se/
Kommentar av: ylva

går super att ha olika färg på sadel och träns ;) dom flesta elitryttarna har faktiskt de! Mamma har hittat ett brunt nytt träns till evita nu oxå och eftersom att de är mammas lilla bääbis så kommer hon få de , som vanligt -.- haha , jag kommer och pussar på henne massor imon!

2011-01-03 @ 23:10:40
Blogg: http://ylvafalkestrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback