Evita - 15 januari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 15 Januari 2011 kl. 21:03 i Ridpass - Evita

Red dressyr i ridhuset, först var hon ganska stressad för de höll på att ta in hästarna så hon kunde inte koncentrera sig. Men hon vart riktigt fin, är så nöjd med henne! Formen fanns även där i galoppen, i vänster gick hon lite i och ur men bitvis var hon fin. I höger var hon verkligen jättefin! Hon kan tjejen, man måste bara locka fram det! Det är synd att hon blir trött så fort när hon verkligen börjar arbeta. Jag menar, fick hon springa runt som hon ville då kan hon springa runt i timmar, men när hon arbetar blir hon trött på en gång. Därför blir det inte så långa pass, men med tiden kommer hon ju förhoppningsvis orka mer och då blir det bättre. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback