Efterlyses!

Publicerat av Jennie Börs den 14 Januari 2011 kl. 23:31 i Utrustning


Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett par helt gummiklädda sporrar, då jag tycker det är snyggare än att ha sporrskydd. Sporrskyddet täcker bara en del av sporren och det glider dessutom runt och det ser "klumpigt" ut. Anledningen till att jag vill ha de gummiklädda är för jag tycker att sporrarna sitter stabilare och glider inte runt lika mycket + att de inte sliter på stävlar/skor lika mycket.

Just nu rider jag med sporrar väldigt sällan, men det händer. Men vart kan man få tag i ett par 15mm med kula? Hööks har bara långa, tycker det är lite dålig eftersom 15mm är max på ponny. Någon som vet vart man kan få tag i ett par?


Kommentarer
Kommentar av: Madeleine Johansson

Hej!

Såg att du har New Forest ponnyer! Har en själv ;)

Har du ställt ut dom något ? :D

2011-01-15 @ 21:32:33
Blogg: http://detaiil.blogg.se/
Kommentar av: Sandra

Vilken storlek ska du ha på dem?

Jag har några som är använda ca. 2-3 gånger. De ser precis ut som dem på bilden.

Och 15mm.

2011-01-15 @ 21:45:20
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback