Disco!

Publicerat av Jennie Börs den 12 Januari 2011 kl. 20:27 i Utrustning


Alla måste väl ändå erkänna att de här grimmorna är otroligt söta!? Finns i brunt också, men den är inte alls lika rolig och söt som de här .. Men en liten fågel viskade i mitt öra att jag inte bör köpa någon, för då kommer ponnyerna bli mobbade!

Miro vill ha båda två sa han, han tycker om färger och glitter! Dock är det allt för många som inte förstår det där förstnämnda .. (Glitter har jag inte provat än, eller jo, swarovski ♥) Han får nog nöja sig med den han har ett tag till. :)

Hade jag haft en shettis, då hade jag köpt den utan tvekan! 89:- kostar den, på Hööks.


Kommentarer
Kommentar av: Sarah

Sunny vill med ha en, men jag är för fattig just nu :(

2011-01-12 @ 21:23:46
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

hihi, Divan vill också ha en discogrimma! Det får nog bli en brun ändå, rosa går ju direkt inte ihop och den blåa färgen gillade vi inte så hon lär inte bli för utmobbad!

2011-01-13 @ 19:54:43
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback