Det här är en rubrik

Publicerat av Jennie Börs den 08 Januari 2011 kl. 12:25 i Allt & inget


Älskade ponnyprinsar ♥

Jag vill ha sommar, sommar, sommar, sommar! Kunna rida runt sent på kvällarna i paddocken när det just blivit svalare ute och ändå är det inte kolsvart ute. Jag är trött på vintern nu, det kan vara mysigt en stund men nu får det räcka med snö! (Dock verkar vädret inte samtycka ..)

Idag har det inte hänt så mycket spännande ännu, ska till morfar mot eftermiddagen och ikväll blir det ridning. Tror jag och Johanna ska släpa fram lite bommar i ridhuset, jag håller på att komma på en övning och jag har kommit ungefär halvvägs i alla fall! :)


Kommentarer
Kommentar av: LINNEA / RIDBOKEN

Grymt fina ponnyer du har!

Hade också en New forest ponny innan, i nästan 5 år. Så den rasen kommer alltid ligga varmt om hjärtat! :o)

2011-01-08 @ 19:46:11
Blogg: http://ridboken.aenn.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback