Dålig uppdatering

Publicerat av Jennie Börs den 31 Januari 2011 kl. 21:44 i Vardag

Den här veckan kan jag förbereda er på att det kommer bli väldigt dålig uppdatering måndag - torsdag, jag har nämligen ganska mycket att göra både i stallet och skolan. Speciellt i skolan, har en nouppsats som ska vara inne på fredag, engelskaprov, tyska glosor och även en souppsats som ska skrivas (den får dock vänta en vecka, den ska ändå inte vara inne förrens om typ 4 veckor). Sen ska allt göras i stallet, så det blir en del.

Idag har jag i alla fall varit i skolan, ingenting speciellt förutom matteprov. Det var inte alls lätt, usch! Sen har jag ju tränat och sådär. Imorgon ska jag rida Evita på dressyrlektion. :)

Får även ursäkta att de två sista "Dag **" kommer ni får vänta på ..


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback