Dagen

Publicerat av Jennie Börs den 19 Januari 2011 kl. 20:50 i Vardag

Skola som vanligt, har inte gjort så mycket nytta alls idag faktsik. Började med bild på evalet, so men där blev det inte mycket gjort, bild igen, lunch, tyska och sist no. Fick sluta tidigare från no, vi skulle skriva ut en ritning på ett hus ungefär och sedan fick vi sluta.

När jag kom hem plockade pappa upp varsin bärbar dator till mig och Johanna, de är inte sprillans nya men inte gamla heller. Johanna gick på färgen, men det gjorde inte mig något efter som den hon inte valde var något nyare, så ja, den fick jag.

Hade insläpp idag och alla skötte sig riktigt bra, Robbie var snäll även om hon stod kvar längst ner. Lite läskigt att gå med dem dock, eftersom det är så halt på vissa fläckar!

Sedan bar det av till Borlänge och Helixgymnasiet för öppet hus. Har lyssnat på massor av snack och kollat runt. Jag var ju där och tittade på en linje innan jul och nu ska jag och Frida dit snart igen för att titta på en till. Hon har inte varit på något besök och jag följer med henne så hon slipper gå själv, dessutom är jag intresserad av den linjen också. En sak är i alla fall klar, jag vill gå på Helix i höst. Gillar skolan jättemycket och jag ska söka två stycken program där. :)

Nu sitter jag vid nya datan, har inga bilder eller någonting på den .. Men men!


Kommentarer
Kommentar av: Sarah

Jag som hade bestämt att du ska gå på vreta.. :(

2011-01-19 @ 23:27:19
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback