Dagen

Publicerat av Jennie Börs den 27 Januari 2011 kl. 21:32 i Vardag
Den har rullat på med skola, matte och stall. Därför har inte uppdateringen varit super. Har egentligen inte hänt något speciellt, i skolan har det varit som vanligt. Åkte skidor på idrotten och hade nationellaförberdelseprov på engelskan. Imorgon har vi matteprov del A i procent, även om a-proven är lätta har jag pluggat. Och jag ska inte bara snabba mig igenom det som jag gjorde hela 8an, det resulterar onödiga slarvfel som gör att man hamnar på vg+ och det gillas inte. Måste ha alla rätt på a-proven, då gör det inget om det är något går lite snett på b för då brukar man kunna få ett mvg i alla fall. Slutpratat om det!

Ska försöka få upp något soligt inlägg imorgon har jag tänkt. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback