Dag 20 - Saker jag har ångrat inom ridningen/hästarna

Publicerat av Jennie Börs den 20 Januari 2011 kl. 12:00 i Allt & inget

Jag vet faktiskt inte riktigt om jag verkligen ångrat något superduper mycket, men jag tror jag kan berätta om någon sak i alla fall!

En sak som jag ångrar, som faktiskt är lite tråkig, är att jag inte bröjade träna på Blacky tidigare än vad jag gjorde. Jag började när det nästan var försent, jag menar, jag var nästan 13 år gammal. Vi hann i alla fall med ett år med träning och framgång, men även en del motgångar. Vi hittade verkligen varandra, lilla busponnyn. Du anar inte hur mycket jag saknar dig!! <3

Annars kan jag inte komma på någonting bara sådär faktiskt, men det kanske dyker upp .. Självklart kan jag ångrat vissa tävlingsresultat för att jag inte ridit på det sätt jag borde, men tycker inte jag behöver gå in i några detaljer.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback