Dag 17 - Mina och Miros mål

Publicerat av Jennie Börs den 17 Januari 2011 kl. 12:00 i Allt & inget

Tänkte dela in målen i dre olika kategorier, grundläggande, dressyr och hoppning.

Grundläggande:
*Kondition
*Få in höger bak (alltså få in det till 100% tidigare och tidigare i ridpasset)
*Träna rida i nya miljöer/tittighets träning
*Samspelet

Dressyr:
*Bli stabilare i skolorna
*LC/LB med bra känsla och resultat
*Debutera LA med bra känsla och godkänd procent
*New Forest SM



Hoppning (markarbete):
*Jobba mycket med bomserier, cavaletti och upphöjda bommar
*Våga lita på honom och bli trygg!


Kommentarer
Kommentar av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Ni är så fina tillsammans, lycka till med målen! :o)

2011-01-18 @ 11:27:49
Blogg: http://ridboken.aenn.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback