Dag 13 - Tävlingsdagen

Publicerat av Jennie Börs den 13 Januari 2011 kl. 12:00 i Allt & inget

Tävlingsdagen .. Jag brukar alltid vakna av mig själv vid 7 tiden ungefär, samma sak varje gång! ;p Upp till stallet ganska på en gång, med frukosten med mig. Jag har ganska svårt att äta på morgonen och det blir givetvis ännu värre när man är lite nervös. Fixa med hästen lite granna brukar det bli, borsta och rykta ännu lite mer än gårdagen och knoppa om det ska göras. Är det borta tävling är det grejor som ska packas (om de inte redan är det, kan ju hända om man ska iväg supertidigt).

Jag brukar börja rida fram ungefär 45 min innan start, då brukar man hinna fixa till och få igenom allting. Rider jag två klasser bruakr det räcka med ungefär 30min till nästa klass. Godis till hästen efteråt, oavsett om det gått bra eller ej. :)

Vad ska man mer skriva?


Finaste Zanzibar ♥


Finaste Miro ♥


Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Miro är otroligt fin!

2011-01-15 @ 11:38:36
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback