Dag 11 - Hästarna i stallet

Publicerat av Jennie Börs den 11 Januari 2011 kl. 20:11 i Allt & inget

Det finns ju några hästar på klubben, närmare bestämt 22st. Jag tänkte göra det lätt för mig och lägga upp en bild på varje häst, för jag tänker inte sitta och skriva någonting om varje häst för det årkar jag inte ..


Jag hoppas att ni ser vad det står, haha.

Börjar med lilla stallet/privat stallet:

Juster, storhäst. Privathäst


Miro, d-ponny. Privatponny


Love, storhäst. Privathäst (Alex har fotat bilden, men första bästa jag hittade!)


Tomacs Evita "Evita", c-ponny. Privatponny


Gerda, storhäst. Privarhäst


Francy, storhäst. Privathäst (Typ enda bilden jag hade på henne .. :o)


Mary, b-ponny. Ridskoleponny


Classico, storhäst. Privathäst (ridskolan äger henne, men hon har nu fodervärd)

Hästarna i stora stallet/ridskolestallet:

Zabina, storhäst. Ridskolehäst


Robbedoes "Robbie", d-ponny. Ridskoleponny (Bilden är tagen när hon hade ringorm, där av "skorvet")


Czwartek "Svartis", d-ponny. Ridskoleponny


Surprice, storhäst. Ridskolehäst (Hittade ingen ny bild på honom, så tog en från -08)


Harley, d-ponny. Ridskoleponny


Samritha, storhäst. Ridskolehäst (Hittade ingen bra bild på bara henne, så fick bli en på henne och Karin från KM)


Amazing Grace "Grace", storhäst. Ridskolehäst


t. vänster:
Matrix, storhäst. Ridskolehäst t. höger: Con Rise, storhäst. Ridskolehäst (Eftersom de typ sitter ihop IRL så fick de vara med på samma bild också ;))


Helios, d-ponny. Ridskoleponny


Blacky, b-ponny. Ridskoleponny


Goliat, c-ponny. Ridskoleponny


Zanzibar, c-ponny. Ridskoleponny


Irish Grey "Grey", d-ponny. Ridskoleponny


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Robbie och Helios in my ♥

2011-01-11 @ 21:30:51
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Kommentar av: LINNEA / RIDBOKEN

Classico såg ju kul ut med den underläppen, hehe :o)

2011-01-11 @ 22:31:43
Blogg: http://ridboken.aenn.se
Kommentar av: Sarah

1. jag trodde att Miro var ridskoleponny? ;O

2. Svartis är itne svart!

2011-01-11 @ 23:58:24
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback