Dag 10 - Outfit, träning och tävling

Publicerat av Jennie Börs den 10 Januari 2011 kl. 12:00 i Allt & inget

Som de de flesta redan vet så är jag väldigt förtjust i färgen rosa. Och jag har en enorm tur, för Miro är verkligen helsöt i rosa! Tyvärr är det allt för många som gnäller på detta .. Men vad de tycker struntar jag i, de får väl helt enkelt blunda? :D

Till tävling vill jag så småning om ha den här outfiten:


Schabrak: Mias RS
Vitla lindor: Märke spelar ingen roll, elastiska
Rosa boots: Davis eller Catago
Ljusrosa lindor: Märke spelar ingen roll, elastiska
Vita boots: Eskadron
Rosa swarovskipannband: Chavallo
Stigbyglar m. rosa bling: Royal Steel

Och till träning:

Byter man bara ut schabraket! Dock är färgen lite missvisande på bilden, det är mer ljusrosa i verkligheten.


Kommentarer
Kommentar av: Sandra

Sådant rosa shabrack har jag oxå, jag köpte det på stlm horse show..



Gjorde du det?



Jag gillar din blogg starkt :D

2011-01-10 @ 14:32:57
Kommentar av: Martina

TÄVLING på min blogg! :D

Skicka den roligaste, knasigaste, knäppaste fail bilden på dig och din häst!

Gå till detta inlägg: http://epril.blogg.se/2011/january/tavling.html ,om du vill delta :)

2011-01-10 @ 16:36:29
Blogg: http://epril.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback