Då var det år 2011

Publicerat av Jennie Börs den 01 Januari 2011 kl. 14:40 i Vardag

Nytt år, nya tag! Jag ska faktiskt försöka bli bättre på att variera mina inlägg här på bloggen, fixa tidsinställda inlägg så att det blir variation även när tiden till att blogga inte räcker till.

Nyårsafton igår blev lyckat, fick lite bra fyverkeribilder tror jag i alla fall. Laddar nog upp lite bilder på det senare idag. Än så länge har det inte hänt så mycket idag, låg kvar läänge i sängen och ja. Nu är mina kusiner från Norrbo här, de gör ljus och jag sitter här, haha.

Ska upp till stallet och ta in hästar med Eva sen, blir att rida direkt efter det. Ska rida Miro, blir nog lite dressyr av någon form. Vi får se, vi får se. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback