2 månader kvar!

Publicerat av Jennie Börs den 29 Januari 2011 kl. 17:31 i Fotografering

Om två månade fyller jag 16 år, hihi! :D
Hela förmiddagen tillbringades i stallet, först träning och sedan fotografering. Mamma fotade mig, Evita och Miro. Har snabb kollat igenom bilderna och det är inte lätt att få tre stycken att se någotlunda bra ut .. :p Väl hemma har jag skrivit på nouppsatsen, det är verkligen supersvårt! Och det ser fult ut när man ska blanda in konstiga ord (typ ekoligisk nich) i en berättelse kan jag säga.

Nu ska jag snart packa väskan och gå upp till stallet, tacokväll med övernattning. Kanske mobilbloggar, vi får se. :)

Provsmak:




Min min var inte vacker .. :p






Kommentarer
Kommentar av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Vad fina ni är! :o)

2011-01-30 @ 11:57:42
Blogg: http://ridboken.aenn.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback