11 månader till Julafton

Publicerat av Jennie Börs den 24 Januari 2011 kl. 21:20 i Vardag

Jajamän, nu börjar nedräkningen! HAHAHAHA! Faktsikt inte riktigt, men ändå. Varit i skolan idag och det har inte varit något speciellt, massor av so. Var ut till sjukgymnastiken och tränade direkt efter skolan, sista träningen innan jag ska träffa sjukgymnasten nästa gång. Kanske skulle bli "frisläppt" då, vi får väl se.

Annars har jag varit i stallet. Mockade och pussade på ponnyerna som har vilodag idag (som ni kanske redan läst). Sedan usmöte, allt nästa som händer är när jag är hos Felicia så jag kan typ bara glida med lite granna .. Men idag var jag faktiskt sekretere (hur det nu stavas), jag är nämligen vice sekreterare. HAde det eller vice ordförande att välja på ungefär när vi valde nya "platser" .. :p

Imorgon är det tisdag, men ingen lektion på ridningen för vår teori är flyttad ..


Idag fick Miro stå och titta ut när jag mockade till Evita, så nöjd han var. :) Han älskar verkligen det! Men vi har de inte öppna pga säkerhetssjäl.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback