Vardagsoutfits

Publicerat av Jennie Börs den 04 Februari 2011 kl. 15:46 i Allt & inget

Jag är en person som lider av så kallade matchningsproblem. Ska jag till stallet är alltid ridstrumpor, ridbyxor och tröja matchade efter varandra. Tex rosa ridstrumpor, gråa ridbyxor och en rosa hoodtröja. Det ska i alla fall gå ihop, jag skulle aldrig kunna ta på mig ett par bruna ridstumpor med rosa detaljer, gråa ridbyxor och en röd hoodtröja! I min värd fungerar det lixom inte .. Ibland "råkar" även hästens schabrak ha samma färg som jag har för dagen och det är inte av någon slump. Nej, jag visste vilket schabrak som sadeln hade och klädde mig själv efter det. (a)

Som ni kanske märker vill jag att saker och ting ska gå ihop med färger osv. Jag är väldigt noga med det, även om jag rider en söndagskväll. Därför har jag tänkt att jag ska göra som en liten"serie" med enkla, diskreta och inte allt för dyra outfits som passar bra både hemma och på träning. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback