Våran egen "flygande fara"

Publicerat av Jennie Börs den 19 Februari 2011 kl. 22:32 i Allt & inget

Det är precis vad han är, vår "lilla" stallkatt! Han har nog skrämt livet ur flertalet stackars hästar när han kommer uppflygandes på sargen eller upp ur ett hål när någon går förbi. Men de flesta hästarna har lärt sig att han inte är farlig nu, men inte så konstigt att de vant sig heller eftersom ahn springer runt på sargkanten både var och varannan dag!

Men vad vore stallet utan Nelson? Socialare katt får man nog leta länge efter. Dock är han väldigt rädd för barn, men annars är han väldigt social av sig. När han var yngra klättrade han upp längs kläderna för att man skulle kela med honom, det har han blivit för stor för nu (som tur är). Men har man väl tagit upp honom är det svårt att bli av med honom. Men att få honom att fastna på bild är inte det lättaste, men jag har faktikst lyckats! (Efter ett x antal försök!)




Favoritplatsen: I någons knä på läktaren .. (intressant att titta på lektion, vet ni)




Förvånad över att jag lyckades ta de här två nedersta bilderna, han brukar inte kunna sitta snällt och stilla om man hukar sig framför honom .. Då är han och klättrar på en på en gång!


Kommentarer
Kommentar av: Bonnie

Jises den där katten ser nästan exakt ut som min!

2011-02-21 @ 23:39:04
Blogg: http://teamkarlsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback