Önskelistan

Publicerat av Jennie Börs den 12 Februari 2011 kl. 16:31 i Allt & inget

Nu är det inte så jättelång tid kvar tills jag fyller år, tyvärr kan man ju inte räkna precis en månad eftersom jag fyller den 29 mars (det går i alla fall var 4:e år!). Men här kommer en liten önskelista, någonting positivt med att ha egen häst är att man kan önska sig mycket mer grejor i present! Förut var det mest pengar som stod på önskelistan. Det sorgliga med hästprylar är dock att de kostar en del .. Bakom vissa saker finns det en *, om man klickar på den kommer man till en direktlänk där produkten finns. De andra sakerna finns på typ Aubiose eller Hööks.


*Kavaj
*Rosa bandet ridhandskar* (fast vita)
*Hårnät
*Plastrong (inte en helt slät, rynkad och lite sådär, hittade ingen bar bild dock)
*Vita ridbyxor


*Stövelstrumpor (tex Jacson, Kingsland helst färgade)
*Jacson hoodtröja Julieen*
*Ridbyxor
*Roeckl vesta


*Eskadronboots*
*Catagoboots*
*Catago dressyrskydd* (Från Globus går också bra)
*Ledad stigbygel
*Stövelväska
*SCS3 LITE stigbygelplatta


*Sony Ericsson Xperia X8 (i rosa, såklart)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback