Trött Jennie

Publicerat av Jennie Börs den 27 Februari 2011 kl. 22:30 i Vardag

Bilderna kommer upp imorgon istället, orkar inte nu helt enkelt. Man blir trött av att åka tåg, men resan gick bra. Vääldigt mycket folk på tåget mellan Mjölby och Örebro, sedan vart det lugnt. Jag flyttade runt mellan tre olika platser. Åkte baklänges en bit vilket inte var så smart, sedan mådde jag inget vidare den sista timmen.

Nu är jag trött och den där "vändningen i magen" jag fick under tågresan sitter fortfarande kvar, så jag ska titta på ponnyakuten sedan blir det nog god natt för min del. En sak som är bra med att vara hemma är att sova i sin egen säng, ligger nerbeddad med duntäcket och datan på magen just nu!

Pappa och jag svängde förbi stallet på hemvägen så jag fick hälsa på ponnyerna också. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback