Svar på frågor

Publicerat av Jennie Börs den 06 Februari 2011 kl. 19:22 i Frågor och Svar


Hej Hilda! Som du själv såg är skydden köpa på Börjes. :) Framskydden kostade 195kr och bakskydden 175kr, framskydden hittar du här och bakskydden här, sedan tillkommer det ju frakt på dem också. Jag tog storlek ponny, men om man läser beskrivningen är det en ponny/cob storlek. Har du skydd i nuläget i motsvarande cobstorlek tror jag att de passar utmärkt, de är nämligen lite högre än vanliga skydd i storlek ponny. De satt jättebra på Miro och jag tror inte det är några problem om din ponny har lite grövre ben än Miro heller, för jag spände på innersta hålet på Miro och då satt de bra. Hoppas det här gav dig lite mer hjälp. :)


Kommentarer
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

Länkarna funkar inte :) Kommer bara till börjes startsida typ!

2011-02-06 @ 19:41:37
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Kommentar av: sarah

Du sa att dom var mjuka, är dom så mjuka att hästen inte borde få skav av dom (min häst får skav bara man tittar på benen) ? :)

Annars får man stoppa i lite fårskinnspaddar så blir det mysigt! Dom är ju så snygga (:

2011-02-06 @ 23:29:25
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback