Snöööö

Publicerat av Jennie Börs den 11 Februari 2011 kl. 22:07 i Vardag

Jo tack, det har kommit en hel del snö! På förmiddagen tvättade mamma håret på mig, ganska lyxigt att få ligga på rygg på två stolar med huvudet över badkarskanten och få håret tvättas. ;) Men det behövdes, inte blivit gjort sen i måndags, usch!

Har varit till Borlänge en sväng, in på Jysk och beställde en ny säng till mig och in på Onoff där vi köpte ett stativ, det vi haft sen tidigare är ganska värdelöst och vi har funderat länge på att köpa ett nytt. Så vi gjorde det nu när jag varkligen behöver ett för att kunna fota. Handlade även mat på Willys, och såklart glömde vi chokladkakan vi köpte i mormors bil. -.- Blev en sväng på Kupolen också och leta efter en tröja med dragkedja och tillräckligt breda ärmar för att få över gipset, inte helt lätt men efter att sprungit runt överallt hittade vi en.

Nu på kvällen har jag varit i stallet. Kliat i massor på min bäbis älskling. ♥ Jag hjälpte till och fodra också.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback