Snart är helgen över ..

Publicerat av Jennie Börs den 20 Februari 2011 kl. 20:53 i Vardag

.. sorgligt nog, eller hur? Dagen har rullat på med insläpp (superkul när man inta kan ta in en enda häst ..) och hästägarmöte. Så nu är det färdigt med alla jourer fram till sommaren! Har varit till farmor även den här söndagen och ätit, lite fika blev det med för den delen. :) Dagen har avslutats med kvällfodring och dusch och snart väntar sängen!

Har en del inlägg i huvudet faktiskt för den som ville veta, dock brukar hela ideén rinna ut i sanden när man ska sätta sig ock skriva ner alltihop. Vill även passa på att påminna om frågestunden, minst 7 till frågor innan jag svarar!


'Cause you're amazing just the way you are ♥


Kommentarer
Kommentar av: Tova

länkade dej på min och min kompis häst blogg hoppas det var ok :D



en super trevlig blogg!

2011-02-21 @ 14:05:48
Blogg: http://teamss.blogg.se/
Kommentar av: Anonym

Nu har jag frågat 7 saker till!

så nu får du svara!

2011-02-22 @ 18:13:32
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback