Scapaschabrak

Publicerat av Jennie Börs den 18 Februari 2011 kl. 14:59 i Utrustning


Jag antar att jag inte är ensam om att tycka att Scapaschabraken av den här modellen är väldigt snygga? Tycker att det är otroligt tråkigt att de inte säljs längre .. Personligen tycker jag att de nyare modellerna oftast är lite för skrikiga i sina färger (ser ut så på bild i alla fall), de här ser "mattare" och mer neutrala ut. Färgkombinationerna är verkligen genomtänkta, de passar bra tillsammans.

Själv skulle jag väldigt gärna vilja ha det rosa schabraker, helt kär i det. Det orange, gröna och röda är även dem väldigt fina. Gillar de bruna också. Så om någon har ett som ligger på hyllan hemma kan ni ju säga till .. (a)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback