Rubrik?

Publicerat av Jennie Börs den 24 Februari 2011 kl. 17:58 i Vardag

Idag har vi varit i stallet, konstigt va? Riktigt förvånandeväckande! Debbie blev verkad och sen har Felicia ridit och jag fotade. Fotade med nya stativet för första gången, det fungerade bra. Men så mycket lättare att fota utan, men jag orkar inte hålla upp kameran med teleobjektiv.

När de ridit färdig fixade det sista innan vi gick hem. Det tog väl ungefär en timme eller nått. Men man kan nog inte påstå att vi var speciellt snabba, vi stod en ganska bra stund på bron och sparkade snö i vattnet. Vi är helt normala och det tyckte nog de förbipasserande också!

Just nu sitter jag och redigerar bilder, det tar lite tid för jag sitter och redigerar små detaljer .. Har gjort hälften av bilderna i alla fall!


Ett litet smakprov! Kan ni gissa vad det är som jag har redigerat?


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback