Packa är klurigt

Publicerat av Jennie Börs den 22 Februari 2011 kl. 19:46 i Allt & inget

Att packa är verkligen inte lätt, att packa smart är ännu svårare! Men jag tror jag lyckats fårr ner allt jag behöver nu i alla fall. Om jag dessutom skulle haft med mig ridgrejor hade jag nog varit tvungen att ta en väska till. Är lite fler saker som ska ner i väskan, men de fixar jag i morgonbitti, har ju sovmorgon. Datan ska också packas ner då, den ska stå uppe så länge som möjligt ju.

Jag har fixat lite filmer som jag kan titta på under tågresan, sen är ju givetvis mobilen med. Sms is the shit! Ska snart ta en dusch och sedan ska jag bläddra igenom den nya Min Häst-tidningen och Börjeskatalogen.




Här är två fina bilder på Felicias julpresent/födelsedagsklapp. :) Nu har hon något att klura på tills imorgon! (Ni också kanske, berättar vad det är imorgon) Det ligger två saker där i .. Men erkänn att det är sött med guldpapper och rosa/grönt snöre? (Och bilderna är fotade med en gamal kompaktkamera, där av kvalitén .. :p)


Kommentarer
Kommentar av: Carolina

Såg också att Börjeskatalogen kommit idag :)

Vad är det för present? ;)

2011-02-22 @ 20:00:34
Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/
Kommentar av: Carolina

SV; Okej, det får jag la göra ;)

När sågs ni senast?

2011-02-22 @ 20:21:54
Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback