Miro, avkastarkung?

Publicerat av Jennie Börs den 13 Februari 2011 kl. 16:43 i Vardag

Vi har jouren i helgen så upp i tid och mata hästar. Jag har hjälpt till så gott jag kan med min friska arm, typ vägt lite hö. Idag var det även ♥-hoppet så det har varit fullt upp! Jag dissade kameran idag, dock. Istället tog jag betalt och tittade.

Johanna hoppade med både Evita och Miro. Hon hoppade 70cm med dem båda två. Gick jättebra med Evita, såg fint ut i både grunden och omhoppningen. Hon hoppade på ganska bra, så hon hoppade Johanna lite ur sadeln i omhoppningen, men hon fortsatte även om hon tappat ena stigbygeln.

Miro var fin han också, såg lugn ut. Jättefin fram till linjen där han föll ut mot andra hindret, så han gick brevid. Sen tog hon det igen och då var det tvärnit! Johanna föll ner i hindret men det gick bra förutom chocken. Hon satt upp igen och hoppade ettan och tvåan igen och det gick bra.

Johanna åkte i backen även igår, de skulle hoppa lite inför idag. Båda två hade tydligen varit spända och sedan hade han stannat och tvärvänt på ett 50cm hinder och Johanna hängde inte med där och åkte i backen. Så tre gånger den här veckan, bra jobbat Miro. ;)

Jag fick även äran att dela ut Petras minnespris idag. :)


Ylva och Evita, totalsegrare förra året. :)

Det kommer kanske lite bilder sedan, pappa fotade när Johanna red och sedan lånade jag ut kameran till Alex.


Kommentarer
Kommentar av: Sandra

vilken vann i år?

2011-02-13 @ 18:04:34
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback