Miro - 4 februari 2011

Publicerat av Jennie Börs den 04 Februari 2011 kl. 23:50 i Ridpass - Evita

Skrittpass i ridhuset, tar det lite lungt eftersom han fått vaccin. Gick sådär, han ville inte riktigt sätta under sig. När sista gruppen var in och tog bort hinder låg hans fokus 100% på dom och ungefär 0% på hans arbete .. Red lite bogen in, sluta och skänkelvikning. Mamma tog några bilder, auto med blix därför är de så fina i färger osv .. :p








Jag älskar dig ♥

Dagens outfit:
Hjälm - Euro-Lite
Jacka - Rosettie Riding
Hood - H&M
Ridbyxor - CRW Demin
Ridstrumpor - Ullared
Skor - Dublin
Träns - Märkeslöst m. remont, Jacson tyglar, strasspannband
Rumpmuff - Fårskinn från Ullared
Sadel - Stübben Laurus
Kilpadd - *kommer inte ihåg*
Schabrak - Showmaster Fun
Sadelgjord - Märkeslös
Stigbyglar - Ledad Intec
Lindor - Rosa fleece


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback