Livet rullar på

Publicerat av Jennie Börs den 02 Februari 2011 kl. 21:42 i Vardag

Sovmorgon imorse, har nämligen ridning på mitt eval men jag hinner inte rida precis även om jag börjar en timme tidigare, så jag var duktig och pluggade lite engelska istället. Skolan var inget speciellt, eller vi fick ett gammalt np i fysik att träna på. Jag kunde typ 3 frågor, så ska det vara så där svårt .. :o

Annars har vi haft insläpp idag, alla hästar skötte sig finfint. Miro har fått influensavaccin idag också, egentligen ska han inte ha det förren i maj men eftersom det blir mitt i tävlingsesongen passade det bättre nu. Han reagerade inte ens på sprutan .. :p Nästa vecka blir det botulismspruta nummer 2.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback