Kommer bli så grymt!

Publicerat av Jennie Börs den 11 Februari 2011 kl. 22:15 i Utrustning

Idag när vi var på Jysk köpte vi fleecefiltar för 13kr, och av en av dem ska jag sy ett skrittäcke till Miro, coolt va? :D Det kommer matcha min tävlingsoutfit, så det blir alltså ett tävlingsskrittäcke. Tänkte använda ett skrittäcke från Mias som vi har till mall, dock ska jag inte ha det hlet rakt som det är, utan fixa till skänkelfrihet. Tror faktiskt det kan bli riktigt bra. :)

Något åt det här hållet kommer det se ut, dock måste jag nog vänta med att börja tills jag har två fria armar .. :p


Gud så läcker Miro kommer bli .. :D Men ska nogg vänta med att köpta kantband till täcket, så jag får schabraket innan. Vill nämligen att det ska vara snarliknande färg!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback