Imorgon är det fredag!

Publicerat av Jennie Börs den 03 Februari 2011 kl. 20:50 i Vardag

Inte hänt så mycket speciellt i skolan idag, vi spelade badminton på idrotten och det är riktigt skoj! Jag och Frida var ett riktigt bra team, jag lyckades dessutom få till sånna där riktigt luriga slag när bollen landra precis bakom nätet på andra sidan. Hade förberedande np på engelska, äntligen sista nu! Så Laila att vi redan gör det, jag menar det är någon månad kvar .. :p

Hemma har jag pluggat engelska och tyska, även varit upp till stallet och ponnyerna en stund. Gjorde iordning Evita till Johanan eftersom hon hade teori idag på lektionen och hon skulle rida EVita dirket efter. När de gick in i ridhuset satt jag igång att mocka. När jag mockade åt Miro fick han stå i Evitas box för att han inte skulle vara iväg, öppnade luckan till honom och då stod han där och försökte imponera på Gerda. Tror dock inte han lyckades så bra .. När jag skrev det där kom jag att tänka på när han precis kommit hit, han avgudade typ Gerda. Kanske för att det var henne han mått "mest" kontakt med eftersom de stod brevid honom i boxen. Inte för att hon uppskattade honom så mycket, men något såg han hos henne i alla fall. Han skrek om hon gick ifrån honom osv. Hon åkte på bete några dagar efter och när han kom hem hade han nog glömt bort kärleken, för nu kände han sig minsan hemmastadd och käftade emot när hon var grinig mot honom .. :p

Aja, nog pratat om det!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback