I'm a robot

Publicerat av Jennie Börs den 16 Februari 2011 kl. 21:16 i Vardag

Vet att alla älskar den där rubriken, men det är precis vad jag känner mig som. I alla fall i vänsterarmen, den är så stel, haha. Får ut armen 60 grader nu utan att det spänner och drar allt för mycket, ska spänna ut den lite mer imorgon har jag tänkt! Redan i kväll ska jag pressa ihop armen "uppåt", för där får jag tryck hur mycket jag vill. Åt andra hållet är det mer känsligt, eftersom den kan hoppa ur led igen då.

Varit i stallet en sväng och hälsat på ponnyerna och pratat med Klara. Vet ni hur tråkigt det är att bara gå runt i stallet? Man blir i alla fall glad över att vara där!

Om en vecka sitter jag hos Felicia i Ljungsbro, coolt va? :D En sak som är säker, jag läääääängtar!


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

längtar med! ;D

2011-02-16 @ 21:46:04
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback