Ibland har man tur!

Publicerat av Jennie Börs den 07 Februari 2011 kl. 14:42 i Allt & inget

Jajamän, så är det faktiskt. Niclas (solärare) var inte i skolan idag, så vi hade vikarie. Vi gjorde färdigt de uppgifter vi fått på första 35min lektionen, och sist på dagen har vi två 50min lektioner. Men vi var färdiga, så då fick vi sluta, gillas! Att sluta 10 i 2 eller 20 i 4 är lixom lite skillnad.

Besökarsiffran på min blogg stiger lite för var dag som går känns det som, något som jag själv tycker är väldigt roligt! Jag menar, min uppdatering är inte alltid den mest varierade .. Får väl hoppas på att jag inte lyckas skrämma iväg alla läsare .. :p

Nu ska jag fortsätta på Felicias header som jag började på igår, vi får se hur slutresultatet blir. Min fantasi börjar ta slut ..


Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Gillas starkt :D

2011-02-07 @ 16:17:12
Blogg: http://aboutfeliciah.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback